CONTENT MARKETING

Voor Van der Linde & Nijhof dranken in Hengelo heeft B2Cpromotie een content marketingplan opgezet om meer zichtbaarheid te creëren onder 4 doelgroepen: horecaondernemers, slijters, studentenverenigingen en particulieren.

SOCIAL MEDIA

Via diverse social media kanalen worden berichten gepost om het aanbod aan sterk-alcoholische kwaliteitsproducten onder de aandacht te brengen. We werken hierbij op basis van een content kalender.

DIGITALE NIEUWSBRIEVEN

Een vast onderdeel in de content kalender is het maandelijks versturen van een digitale nieuwsbrief naar de horecaondernemers en de slijters. B2Cpromotie schrijft de nieuwsitems hiervoor.

BEURSPRESENTATIE

B2Cpromotie ondersteunt ook bij het initiëren van beursacties. Op dit moment zijn de voorbereidingen voor de HORECAVA 2017 in volle gang. Tijdens deze beurs zal Van der Linde & Nijhof dranken groots uitpakken met een stand van 30m2. B2Cpromotie schrijft de teksten voor het promotiemateriaal dat tijdens deze beurs ingezet wordt.

 

Vaardigheden

Gepubliceerd op

30 november 2016