Evaluatie
Meten is weten. Daarom is het van groot belang dat we campagnes tussentijds evalueren. Welke pagina binnen onze website wordt het meest bekeken? Op welke social media berichten krijgen we het meeste respons? Creëren we voldoende volgers op social media? Klopt de behoefte van de doelgroep nog met het onderzoek dat we vooraf hebben gedaan? Moeten we meer online of juist offline communiceren? Wat zijn veelvoorkomende vragen van klanten over de marketingactie? Door al deze informatie kunnen we indien nodig tussentijds de campagne bijsturen, zodat we gericht toewerken naar het behalen van jouw doelstellingen.
Statistieken bekijken
Omdat ik net zo goed als jij graag wil dat de marketingacties resultaat opleveren, geef ik je inzicht in de statistieken. Dit doe ik op reguliere basis, zodat we tijdens de campagne precies kunnen zien welke communicatie-uiting goed werkt en waar we indien nodig nog moeten bijsturen. Ik laat je resultaten zien van bijvoorbeeld de Facebook berichten of het aantal websitebezoekers.
Aanbevelingen geven
Op basis van de statistieken geef ik je aanbevelingen voor de toekomst. Tijdens de campagne krijgen we steeds meer inzicht in hoe we het meeste effect kunnen bereiken bij jouw doelgroep. Door daar op te sturen in de volgende acties, vergoten we de kans op succes!