Commerciële tekst

Niet alleen wat je vertelt, maar ook hoe je het vertelt is van groot belang om de lezer te interesseren. Pakkende headlines, korte zinnen en logische verhaalopbouw maken een  commerciële tekst tot een effectief marketinginstrument. Heb jij verkooptekst nodig voor een flyer, advertentie, poster, video, animatie, vlog of afbeelding? B2Cpromotie helpt je graag.

Bij het schrijven van commerciële teksten doorlopen we de volgende stappen:

R

Attention

Door een pakkende kop en een krachtig intro dat de boodschap samenvat, trekken we de aandacht van de lezer. Het doel: opvallen tussen alle andere content en de lezer nieuwsgierig maken.

R

Interest

Vervolgens vertellen we interessante informatie over jouw product of dienst. Wat houdt het in? Wat zijn de voordelen voor de afnemer? Welk ‘probleem’ lost dit op? Doel: inspelen op de behoefte van de lezer zodat hij echt geïnteresseerd raakt.

R

Desire

In deze fase maken we het verlangen naar het product of dienst nog groter. Dit doen we door de consument te overtuigen dat het product zeer waardevol is. Doel: de lezer het gevoel geven dat hij dit product of dienst echt nodig heeft.

R

Action

De laatste stap is het genereren van leads. Om het de lezer makkelijk te maken contact op te nemen, direct te bestellen of jouw winkel te bezoeken vermelden we de hiervoor noodzakelijke gegevens. Doel: de potentiele klant tot actie over laten gaan,

BEKIJK CASES VAN KLANTEN

Portfolio

GRATIS AFSPRAAK MAKEN?

KLIK HIER