WEBSITE TEKSTEN

Tandartspraktijk Brummelhuis in Oldenzaal bestaat in 2015 alweer 50 jaar. De afgelopen tijd is de praktijk grondig verbouwd om haar patiënten alles te kunnen bieden dat ze nodig hebben. Onderdeel van dit proces is ook de restyling van de website www.tandartsbrummelhuis.nl. Deze is volledig responsive en daarmee geschikt voor mobiel en tablet gebruik. B2Cpromotie heeft in samenwerking met reclamebureau Vindingrijck deze nieuwe website gerealiseerd.

AFSPRAAKKAARTEN

Daarnaast heeft B2Cpromotie in opdracht van reclamebureau Vindingrijck de tekst voor een viertal afspraakkaarten ontwikkeld. Deze kaarten zijn bedoeld om patiënten er van bewust maken dat een periodieke gebitscontrole erg belangrijk is om tandproblemen te voorkomen. Wellicht ontvangt u er binnenkort één in uw brievenbus!

CONTENT MARKETING STRATEGIE

Sinds begin 2015 wordt er door reclamebureau Vindingrijck en B2Cpromotie hard gewerkt aan content marketing voor Tandartspraktijk Brummelhuis. E.e.a. is  te volgen via www.tandartsbrummelhuis.nl en www.facebook.com/tandartsBrummelhuis. De Facebookactie ‘win 1 van de 3 mondbeschermers op maat’ is een voorbeeld van een succesvolle content marketing actie. Dit leverde in 1 week tijd maar liefst 67 ‘likes’, 45 reacties en 40 ‘shares’ op. Gezien het aantal pagina-likes van 458 op dat moment resulteerde deze actie in een hoge mate aan betrokkenheid onder de (potentiele) klanten. Het aantal ‘likes’ van de Facebookpagina is in een half jaar van 296 naar 514 gestegen zonder al te grote investering. Het aantal websitebezoekers is bijna verdubbeld in de loop van dit jaar. Ook ziet de praktijk sinds de zomer van 2015 haar patiënten aantal groeien.

VIDEO

Als onderdeel van de content marketing strategie, heeft B2Cpromotie het script geschreven voor een video over ‘Angst voor de tandarts’. Reclamebureau Vindingrijck heeft de video opnames verzorgd en de film gemonteerd.

 

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vaardigheden

Gepubliceerd op

5 januari 2015