CAMPAGNE CREATIE

Vanuit mijn persoonlijke behoefte ontstond een idee dat ik samen met Multimate Oldenzaal heb uitgewerkt: de actie ‘Sparen voor een klusjesman’. Dat je bij Multimate Oldenzaal een klusjesman kunt inhuren voor de kleine klussen in en om het huis was al lang een feit. Echter: dit was bij weinig (potentiele) klanten bekend. B2Cpromotie heeft samen met Multimate Oldenzaal een campagne gecreëerd met als doel om potentiele klanten hiervan op de hoogte te brengen om het inhuren van de klusjesman te stimuleren.

Doordat men binnen 3 maanden tijd bij elke aankoop kan sparen voor een klusjesman, kunnen mensen die geen zin/tijd hebben om te klussen in huis of mensen die twee linkerhanden hebben gebruik maken van een gratis klusjesman van Multimate Oldenzaal. De spaaractie is als het ware een middel om de Multimate klusjesman op de kaart te zetten. De communicatiemiddelen die voor deze actie worden ingezet zijn: een huis-aan-huis-flyer, posters in de winkel, een blog, social media berichten, een digitale nieuwsbrief, een banner op de website en een lokale winkelactie.

Volg de spaaractie via www.klusjesman-spaaractie.nl of www.facebook.com/MultimateOldenzaal.

Vaardigheden

Gepubliceerd op

31 maart 2016