Elzinga Wonen

CONTENT MARKETING

Voor woonwinkel Elzinga Wonen in Enschede heeft B2Cpromotie een content marketing plan opgesteld om een aantal productgroepen bij de beoogde doelgroep onder de aandacht te brengen. Door een content marketing kalender op te stellen, waarin precies is vastgelegd wat er op welk moment via welk kanaal gecommuniceerd wordt, volgen we een social media strategie om de doelgroep te bereiken en aan te spreken.

CONTENT CREATIE

Door middel van social media berichten, een folder en een blog hebben we een groot bereik onder de beoogde doelgroep weten te bereiken en het aantal websitebezoekers sterk verhoogd. De teksten in de campagnes rondom de productgroepen zijn helemaal afgestemd op de behoefte van de beoogde doelgroep.

DOELGROEP BEPALING

Voorafgaand aan het content marketing plan, heeft B2Cpromotie samen met Elzinga Wonen in Enschede een doelgroepsessie gedaan, waarin nauwkeurig is vastgelegd wat de kenmerken van de beoogde doelgroep zijn.

Volg het project op www.Facebook.com/Elzingawonen.

Vaardigheden

Gepubliceerd op

16 maart 2016