CONTENT MARKETING STRATEGIE
Voor het luxueuze Hotel Grossfeld in Bad Bentheim werkt B2Cpromotie in opdracht van reclamebureau Vindingrijck aan de maandelijkse digitale nieuwsbrief en creëren wij content voor de Facebookpagina van het viersterrenhotel: www.facebook.com/HotelGrossfeldNL. Doelstelling: boeien en binden van potentiele Nederlandse klanten. Op dit moment wordt gewerkt aan een content marketing strategie waarbij we ons richten op 3 doelgroepen: de rustzoekers, de actieve ouderen en de 50+’ers die een aantal hotelovernachtingen willen combineren met een (plaatselijk) evenement. Onlangs hebben we een bridgearrangement gelanceerd dat voor het najaar van 2015 te boeken is. Ook lanceren we regelmatig acties op Facebook die de betrokkenheid van (potentiele) klanten stimuleren. Zo leverde de ‘vakantieboekenactie’ van Hotel Grossfeld in 2 weken tijd 151 ‘likes’, 56 reacties en 91 ‘shares’ op.
NIEUWE WEBSITE
Ook hebben we de website http://www.grossfeld.com/ in een nieuw jasje gestoken. Zo hebben we bijvoorbeeld de pagina ‘Omgeving’ ingericht, waarbij we voor de actieve ouderen tips geven over wat er in en rondom Bad Bentheim te doen is. B2Cpromotie heeft de teksten voor deze website geschreven die helemaal afgestemd zijn op de 3 doelgroepen die we hiermee willen bereiken.
FOLDER
In de lijn van de website, heeft B2Cpromotie ook in opdracht van reclamebureau Vindingrijck de teksten voor een nieuwe folder geschreven. Ook in deze folder vinden de 3 doelgroepen alle informatie waar zij behoefte aan hebben bij het oriënteren op een mooie vakantie net over de grens bij Twente. Bekijk hier het resultaat!
Hotel Grossfeld is in april dit jaar bekroond met de Zoover Award Zilver. Hotels in Nederland die met een 8,5 of hoger beoordeeld worden, ontvangen dit certificaat.