Kinderen zijn een spiegel van uzelf. Bij hen herkent u waar u vroeger goed in was maar ook wat uw mindere karaktertrekjes zijn. Laat ik niet verder inzoomen op dat laatste, maar van het positieve uitgaan, zoals ik mezelf ook o.a. karakteriseer.

Zo staat ineens weer op mijn netvlies dat ik vroeger altijd kleurwedstrijden won. Tot vervelends toe van mijn vriendinnetjes, want die deden op een gegeven moment al niet meer mee als ze wisten dat ik dat ook deed. Niet om op te scheppen, maar toentertijd wist ik al hoe ik in het oog moest springen om de aandacht te trekken. Ik kleurde niet gewoon zoals de rest dat deed, maar ik gebruikte allerlei trucjes en materialen om anders te zijn. Op latere leeftijd kwam een zelfde gave ook naar voren in het schrijven van sollicitatiebrieven. Ik schreef rondom een thema en onderscheidde me zo van de rest. Succes gegarandeerd!

Ik kan dus concluderen dat ik in twee dingen goed ben: kleurwedstrijden winnen en sollicitatiebrieven schrijven. Of samengevat: ik kan goed inschatten wat de ontvanger nodig heeft om mij interessant te vinden. En hoe leuk is het om daar je werk van te maken?!

Wilt u ook weten waar de kwaliteiten van uzelf of uw bedrijf liggen? Doe aan zelfreflectie:

  • Ga met uw gedachten terug in de tijd
  • Noteer uw successen
  • Vraag aan vrienden wat ze positief aan u en/of uw bedrijf vinden

Weet u nu heel goed waar de kwaliteiten van u en uw bedrijf liggen, maar heeft u moeite om dit te vertalen naar een campagne richting uw doelgroep? Neem dan contact op met B2Cpromotie. Wij helpen u graag op weg met effectieve doelgroepmarketing!