Neem nu de Allerhande van de Albert Heijn. Wie kent het niet? Het gratis magazine waarin u heerlijke recepten en ideeën vindt om een smakelijk gerecht op tafel te zetten. In december loopt het water u uit de mond bij het zien van die overheerlijke kalkoengerechten, laat staan bij die met veel suikers bereide nagerechten. De gemiddelde klant van Albert Heijn raakt geïnspireerd en een volgend bezoek aan de winkel is gegarandeerd…

De Allerhande is het perfecte voorbeeld van hoe u met de juiste informatie inspeelt op de behoefte van uw klanten en daar indirect winst uit haalt. Content marketing noemen we dat. Nu bedrijven hun klanten steeds meer online benaderen, verschuift de focus naar kanalen zoals social media, digitale nieuwsbrieven en blogs. Middelen om makkelijk, goedkoop, snel, continu en interactief te communiceren met uw klanten.

Om uw doelgroep te vinden en te binden, zult u moeten investeren in content marketing. Verwacht niet direct resultaat, maar ervaar dat potentiële klanten naar u toe komen in plaats van dat u ze moet binnenhalen. Dit is wat goede content marketing u oplevert:

•Een langdurige relatie met uw klanten
•Vertrouwen van uw (potentiële) klant
•Grotere naamsbekendheid
•Betere vindbaarheid
•Meer conversie

Heeft u hulp nodig bij het opstellen en uitvoeren van uw content marketing plan? Vraag B2Cpromotie om hulp! Neem online contact met ons op of bel: 06-23257686.