CONTENT CREATIE

In opdracht van het online marketing team van Univé Oost heeft B2Cpromotie een aantal blogs geschreven ter ondersteuning van de wooncampagne die op dit moment loopt. Deze wooncampagne is erop gericht om mensen bewust te maken van de risico’s die gepaard gaan met meer tijd doorbrengen in en om het huis tijdens de coronacrisis. Door het thema ‘Maak van je huis een veilig thuis’ wil Univé Oost laten zien hoe men ongelukken of schade in en om het huis kan beperken of voorkomen.

Briefing:

Vanuit de gedachte ‘veilig thuis blijven in de zomer’ zouden wij graag met met behulp van jou wat meer content willen schrijven die wij in kunnen zetten tijdens deze campagne. Dit kunnen bijvoorbeeld blogs, artikelen of pagina’s zijn op onze website die gaan over de volgende onderwerpen:

  • Veilig spelen in de tuin
  • Veilig zonnen   
  • Veilig BBQ-en
  • Veilig tuinieren
  • Prettige omgang met je buren
  • Maak van je huis een veilig thuis

De eerste twee blogs ‘Veilig zonnen in je achtertuin‘ en ‘Veilig barbecueën op je terras op balkon‘ staan reeds online.