Blogs, webtekst, online magazine

, ,

CONTENT CREATIE

In opdracht van het online marketing team van Univé Oost heeft B2Cpromotie een aantal blogs geschreven ter ondersteuning van de wooncampagne die op dit moment loopt. Deze wooncampagne is erop gericht om mensen bewust te maken van de risico’s die gepaard gaan met meer tijd doorbrengen in en om het huis tijdens de coronacrisis. Door het thema ‘Maak van je huis een veilig thuis’ wil Univé Oost laten zien hoe men ongelukken of schade in en om het huis kan beperken of voorkomen.

Briefing:

Vanuit de gedachte ‘veilig thuis blijven in de zomer’ zouden wij graag met met behulp van jou wat meer content willen schrijven die wij in kunnen zetten tijdens deze campagne. Dit kunnen bijvoorbeeld blogs, artikelen of pagina’s zijn op onze website die gaan over de volgende onderwerpen:

  • Veilig spelen in de tuin
  • Veilig zonnen   
  • Veilig BBQ-en
  • Veilig tuinieren
  • Prettige omgang met je buren
  • Maak van je huis een veilig thuis

De eerste twee blogs ‘Veilig zonnen in je achtertuin‘ en ‘Veilig barbecueën op je terras op balkon‘ staan reeds online.

STORYTELLING

Univé Oost hecht veel waarde aan voorkomen, beperken en dan pas verzekeren. Door betrokken te zijn bij haar leden, wil zij een verzekeraar zijn die samen met haar leden bepaalt wat wel en wat niet verzekerd moet worden. Persoonlijk en op maat gemaakt advies dus. B2Cpromotie mocht een aantal leden interviewen voor wie Univé Oost veel heeft betekend. Deze verhalen zijn gepubliceerd om andere leden inzicht te geven in mogelijke risico’s die men loopt en hoe men deze kan minimaliseren en verzekeren. Kijk op https://www.univeoost.nl/interessant-voor-jou/risicoadvies/klantverhalen/ voor de verhalen van een aantal zakelijke klanten die door B2Cpromotie zijn geïnterviewd.

ONLINE MAGAZINE

B2Cpromotie heeft ook meegewerkt aan de herfsteditie van het online leden magazine van Univé Oost. Bekijk hier het resultaat: https://voorelkaar.univeoost.nl/herfsteditie-nr-1/ledenmagazine-unive-oost/ of klik hier.

De lente-editie van het online ledenmagazine van Unive Oost is vrijwel geheel door B2Cpromotie geschreven. Bekijk het resultaat hier: https://voorelkaar.univeoost.nl/lenteeditie-nr-3/ledenmagazine-unive-oost/

NIEUWE WEBSITE

In september 2020 is de nieuwe website van Unive Oost gelanceerd. B2Cpromotie heeft hiervoor een aantal teksten en blogs geschreven. Bekijk het resultaat op www.univeoost.nl.

CAMPAGNE GEZOND & VERS ETEN

B2Cpromotie heeft op verzoek van Unive Oost meerdere blogs geschreven ten behoeve van de campagne ‘Gezond & vers eten’. Bekijk de blogs hieronder.

https://voorelkaar.univeoost.nl/lenteeditie-nr-3/goede-voeding-is-belangrijk-als-je-intensief-sport/

https://www.univeoost.nl/interessant-voor-jou/risicoadvies/klantverhalen/als-je-kookt-met-verse-groenten,-dan-is-de-smaak-veel-krachtiger/

https://www.univeoost.nl/interessant-voor-jou/risicoadvies/klantverhalen/samen-eten-zorgt-voor-verbinding-%C3%A9n-een-gezonder-leven/

Vaardigheden

Gepubliceerd op

3 juli 2020