Red Stallion Watersports

CONTENT MARKETING & CONTENT CREATIE & LEAD GENERATIE

In samenwerking met Red Stallion Watersports heeft B2Cpromotie een content marketingplan opgesteld voor de promotie van dit bedrijf dat flyboard en hoverboard ervaringen aanbiedt richting potentiele klanten. Tijdens een doelgroep bepaling hebben we precies vastgelegd wie de ideale klant is, zodat we ons daar op kunnen focussen. In een content kalender hebben we vervolgens vastgelegd wat we wanneer via welk kanaal gaan communiceren naar de beoogde doelgroep (globaal gezegd): sportieve mensen tussen de 20 en 35 jaar woonachtig in Overijssel.

SOCIAL MEDIA STRATEGIE

Ook voor de content creatie is B2Cpromotie gevraagd om samen met Red Stallion Watersports ideeën te bedenken en teksten te schrijven die op www.Facebook.com/RedStallionWatersports gepubliceerd worden. Doel: zo veel mogelijk nieuwe klanten aantrekken en de naamsbekendheid van het bedrijf dat gevestigd is op Het Lageveld in Wierden, nabij Almelo, te vergroten.

BLOG

Uit naam van Red Stallion Watersports heeft B2Cpromotie een blog geschreven over de risico’s die deze watersport met zich meebrengt: “Wat je moet weten voordat je gaat flyboarden.” Dit blog is gepubliceerd op vrijdag de 13e met als aankondiging: Flyboarden op vrijdag de 13e, is dat wel verstandig? Bekijk het op de Facebook pagina van Red Stallion Watersports.

Vaardigheden

,

Gepubliceerd op

13 mei 2016